Monday 14 August 2017

Kulcats Barrio Halal Ke Forex


Memula kitorang gi gi alam dulu. Lama dah tak balik, ingatkan nak tengok BIL aku tak sihat. Rupanya dia kat rumah dia. Jadi tak pelah. Kita jenguk mertua kiter je lah) Kenyang siap makan plak lagi. Hu hu. Ni masa nak ke sana. Aleesya sekarang dah pandai memacam dah. Pandai buat muka merajuk Pandai melawan Pandai pukul orang Amboi dia dah jadi gangster. Amaani dah tak gangster dah. Amaani pon nangis kene lepuk je ngan Leecha nie. Leechaaa. Buat mata dik. Buat mata Terus mata jadi gini Ni kat umah Shah Alam. . Bila kita cakap takmoh hisap jari. Nanti mesti dia tarik jari keluar pastu mengempas. Amboih. Kasih dengan Kakak Sofea .. Amaani bising aku suruh dia pakai baju nie. Amaani suka baju dengan seluar yang selesa je. Rupa tak penting Tapi kalau aku ugut tak nak bawak jalan. Terus dia setuju .. petang tu singgah Paradigm Mall jap. Aku suka gi disini sebab tak terjebak Disini ada Zara, Zarakids, GAP, HampM, katun pada anak-anak, katun di pangkuan, merk outlet, pandora, Dorothy Perkins dan banyak lagi lah. Restoran pon banyak cinta-cinta hatiku. Muka amaani ngan roti tu dah sama bolat) Ok pastu terus tensi tatau nak makan kat mana. Pak radial kata jomlah kita makan kat Kulcats Barrio sebab dah lama nak coba. Lagipun kawan Pak Radie memang orang Kulcats. Black nama dia) Aku plak memang kawan dengan istri Suzzy Black tu. Tapi suzzy takde malam tu :( yeay boleh pegi sebab black reservekan tempat kat sini selalu full house u olls jadi lebih baik panggil dan buat reservasi tapi nak jalan di pon boleyyy sukati u olls la yer Dah besar anak dara ai kan :) Kasih dah tembam sikit sekarang Karena dia kuat makan. Muka Leecha ngan Ani dah nak sama dah kan gaya2 merajuk, naik hangin semua dah bih kurang sama hahaha ni sedap. Remah roti Aglio Olio Dengan cabai serpih Pedas dan sedap .. Burger sapa lagi kan untuk Kasih dengan Ani. Berbagi je. Ni sedap ok Hampir pitam sebab sedap dan sebab takut gems. Makan Sedap di KulCats Barrio Tapi Yang Tak Sedap Bila Nampak Perempuan Separuh Bogel Hari nie nak share dengan korang satu tempat makan terbaik kat area TTDI Aku kan kalau menyebutkan nama TTDI jer kan. Aku rasa macam serabutt sgt tempat nie Ahaha. Tak tahu lah. Aku rasa macam jauh bebenor nak pegi dari Ampang. Pastu rasa macam tempat org2 kaya jer8230 hihi8230 Tapi karena keinginan yg amat tinggi terhadap nak makan kat restoran KulCats Barrio nie. Waimaa Aku gagah kan jugak diri nie untuk jadik org kaya sekejap ahaha. Ok kiteorg ke sini dlm bulan Maret hari tu. Sempena b8217 hari perayaan en. teman Jadi biar kan lah b8217day boy nie makan sedap2 skit waktu b8217day dia8230 Nie alamat KulCats8230 No. 35, Lorong Rahim Kajai 13, TTDI KL. 0377333420 Ok. Yg pasal nampak perempuan separuh bogel tu8230 ahahaha8230 korang mesti terimak nak masuk masuk nie sebab citer bogel nie kan. Baik ngaku kalau betol Muahahahaha8230 ok. Camgini citernya Waktu aku sampai kat KulCats nie8230 memang rumah penuh. Jadi nak tak nak beres duduk kat mana ruangan yg ade jer buat sementara waktu. Jadi tetiba ternampak ade lah sorang budak perempuan nie yg berpakaian sgt2 menjolok mata dia tengah duduk makan dgn geng2 dia lah. Tapi dia geng ngan budak pengkid. Aku tak kisah lah nak geng ngan pengkid ke hape ke. Tapi yg paling tipunya dia tu terlalu menjolok mata okk minah salleh kat Malaysia nie pun kalau nak pegi makan tak berpakaian camgitu tau tau dia nak daring pun kat club2 malam. Atau kat ping pantai8230 tapi kalau betol pun minah salleh nak berpakaian menjolok mata kat kedai makan aku rasa itu bukan kes besar sgt lah kot jalan dah tentu2 diaorg tu non muslim dan memang berpakaian yg menjolok mata tu dah jadik budaya dia yg yg sgt nie empedu Budak melayu layang-layang Kalau melayu enak is lah islam. Tak tahu lah pulak kalau dia bukan islam8230 caranya dia berpakaian. Nauzubillah8230 serius sgt2 mengjengkilkan Dia pakai hot pants. Ok itu boleh tahan lagi dia menjolok mata aku nie. Yang paling tak tahan empedu dia pakai BRA semata-mata okkk. Dan BRA tu pulak nampak jelas dari segala sudut pandangan di atas Bra dia hanya pakai satu top warna putih yg tersangattttttttttttttt lah jarang dan it8217s sangat pendek Tapi senang citerkan. Kalau tengok dia punye pakaian tu. Kirenya macam tak pakai apa2 langsung lah kekdahnya top putih yg jarang tu memang dah macam invisible dah gayanya8230 yg nampak BRA dia semata terjojoi jojoi aku waktu tu terus rasa macam tak berselera pulak nak makan kat situ8230 tapi sib baik lah ade tempat duduk kosong yg jauh skit Dari kelompok budak yg separuh bogel tu8230 aku pun pindah tempat duduk. Jadi baru lah rasa tenang skit nak makan huhu. Aku bukan apa Aku pulak yg rasa malu sgt2 batita batas empedu tengok keadaan budak tu aku rasa kan Malaysia skg nie perlu ade Polis Syariah macam kat bandar Aceh tu lah Polis Syariah nie kerja dia akan tahan dan tangkap wanita2 yg tak menutup aurat8230 Sbb rasanya dah terlalu ramai wanita islam Layang-layang berpakaian di atas papan sgt2 dah skg nie Kalau kot yer pun ko tak nak tutup aurat Tapi jgn lah berpakaian terlalu menjijikkan Dan kebetulan pulak pada hari aku Kulcats nie. Malam tu ade konsert Festival Musik Masa Depan Asia yg berlangsung di bukit jalil. Alah Yg konsert ade budak melayu mati Ade keselas arak segala tu8230 hurrmmm. Kalau aku nak berfikiran negatif Aku syak budak2 tu nak pegi tengok konsert tu lah lepas makan kat KulCats tu. Sebab dari gaya dressing nya tu nampak2 memang camgitu lah8230 tapi kalau aku nak bersangka baik. Anggap lah budak yg aku nampak tu adelah org bukan islam8230 mungkin dia serani ke kot kan8230 sbb serani pun ade yg muke macam melayu8230 ok takpe. Layang-layang pergi positif Kalau betol dia Melayu Islam. Aku panjat kan doa semoga dia diberikan sebaik-baik hidayah pada suatu hari nanti8230 sebab tak terjemahkan manusia boleh berubah ke arah kebaikkan pada kapan2 masa sahaja sekiranya dengan izin Allah SWT. )

No comments:

Post a Comment